Jak jen se to uvádí

Ahoj všem.

Moje jméno je Jiřka, ačkoli, toto jméno mám vlastně jenom v hlavě, protože... na občance mi stojí něco docela jiného.

Ráda bych zde sdílela příběh, příběh, který není veselý a zatím nikdo neví jaký bude mít konec.

Příběh o tom, jak jsem se v 17 letech rozhodla, že konečně strhnu fasádu a budu ta, kdo skutečně jsem.

Chtěla bych tím zároveň poukázat na katastrofální stav české dětské psychologie, školství, soukromého školství a ještě mnoha dalších oblastí.

Samozřějmě je to můj příběh, i když sem se během života dostala mnohokrát do situace, kdy se mi na výběr naskytla prostě jen samá špatná rozhodnutí.

Moje aktuální diagnóza zahrnuje ADHD, OCD a výkyvy nálad, které mi doktoři nejsou ochotni kvalifikovat jako nemoc (nicméně o tom jindy). Kromě toho jsem také zjistila, že jsem holka, což bude takéž hlavním tématem tohoto blogu

Chci svým příběhem inspirovat ostatní a poukázat na problémy, které jsou v současné společnosti větší, než by se mohlo zdát.

A i když je mi právě teď relativně dobře, doufám že toto poslouží jako dobrá ukázka toho, že být trans neznamená jenom převlénout se a nechat se přeoperovat, ale znamená to bolestivou cestu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mise dokončena

Operace

Jak jsem byla vyštípána ze střední školy?